نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه!
سرخط خبرها

گام آخر مهربانی | توزیع نزدیک به ۶۰۰ قلم کالای ورزشی در میان روستا‌های محروم

  • کد خبر: ۱۱۴۳۱۳
  • ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
گام آخر مهربانی | توزیع نزدیک به ۶۰۰ قلم کالای ورزشی در میان روستا‌های محروم
درپایان مسابقات جام رسانه و مهربانی و به همت معاونت تربیت بدنی آستان قدس، هیئت فوتبال استان، شهرداری مشهد و انجمن عکاسان و خبرنگاران ورزشی استان، نزدیک به ۶۰۰ قلم کالای ورزشی در میان روستا‌های حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز، برگ آخر کتاب چهارمین دوره مسابقات جام رسانه و مهربانی امروز ورق خورد و طبق سنت سال‌های گذشته، با انجام یک کار خیر دیگر به پایان رسید. امروز و با همکاری معاونت تربیت بدنی آستان قدس، هیئت فوتبال استان، شهرداری مشهد و انجمن عکاسان و خبرنگاران ورزشی، ۷ روستای کم برخوردار و محروم حاشیه شهر مشهد به وسایل و امکانات ورزشی تجهیز شدند و براساس برنامه ۱ روستای دیگر هم فردا تجهیز خواهد شد.

بسته‌های اهدایی که شامل میز تنیس روی میز، میز فوتبال دستی، ۳عدد توپ فوتبال، ۳ عدد توپ والیبال، تور والیبال، ۱۵ دست لباس ورزشی، ۱۵ دست جوراب ورزشی، ۱۵ عدد کیف ورزشی، ۵ جفت راکت و توپ تنیس روی میز و ۵ عدد راکت بدمینتون و توپ است که ارزشی معادل ۱۲۰ میلیون تومان دارد. لازم به ذکر است چهارمین دوره مسابقات جام رسانه و مهربانی، ماه رمضان امسال در محل چمن مصنوعی آستان قدس برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۰ تیم که شامل پیش کسوتان و اهالی رسانه بودند، شرکت داشتند که در پایان تیم پیشکسوتان آستان قدس به مقام قهرمانی رسید.

تاج فیروز: برنامه‌های مختلفی برای حمایت از محرومان در حاشیه شهر داریم

در حاشیه مراسم امروز مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس گفت: به همت تلاش‌های خیرین، دلسوزان و پیشکسوتان ورزش، امروز برای تجهیز ۸ روستای محروم اقدام خواهیم کرد. علیرضا تاج فیروز همچنین گفت: این چهارمین دوره‌ای است که شاهد رقم خوردن اتفاقات این چنینی هستیم. پیش‌تر برنامه‌های مختلفی شامل آزادسازی ورزشکار زندانی و تجهیز مدارس حاشیه شهر را داشتیم که با همت دوستان برگزار شد و امروز هم یک بار دیگر در همین مسیر قدم برمی داریم.

وی در پایان افزود: آستان قدس برنامه‌های مختلفی برای مجاورین و حتی همشهریان مشهدی در مناطق محروم و کم برخوردار دارد که از آن جمله می‌توان به استفاده رایگان از خدمات ورزشی، استخر‌ها و ... اشاره کرد.

غیاثی: در مسیر محرومیت زدایی قدم بر می‌داریم

حسین غیاثی سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد هم درخصوص برنامه امروز گفت: شهرداری مشهد براساس ماموریت‌ها و وظایف اجتماعی خود در حوزه ورزش و تربیت بدنی از برنامه‌های اینچنینی حمایت می‌کند و درحد امکان برای کمک به محرومیت زدایی در حاشیه شهر اقدام خواهد کرد.

رستم زاده: به نیت امام رضا (ع)، ۸ روستا را تجهیز کردیم

انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان در سال‌های اخیر یکی از پایه‌های ثابت برگزاری مسابقات و برنامه‌های خیریه‌ی ورزشی در مشهد بوده که اتفاق زیبای امروز هم به همت اعضای این انجمن رقم خورد. جواد رستم زاده رئیس این انجمن در حاشیه برگزاری مراسم امروز گفت: امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های خیرخواهانه دوستان و دلسوزانی هستیم که با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم، چند سالی است پای کار آمده اند.

خوشبختانه در مراسم اختتامیه مبالغ خوبی جمع آوری شد و تصمیم گرفتیم به نیت امام رضا (ع)، هشت روستای محروم را از لحاظ وسایل و لوازم ورزشی تجهیز کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->